torsdag 1 april 2010

Morsning!



Godmorgon godmorgon det här är Stormen i ottan!
Ledig idag. Vaknade klockan 07. Whats up with that? Sitter just nu framför kombons lilla dotter och äter gröt.
Känner mig helt uppenbarligen piggare idag. Mannen var här igår och tog hand om mig lite. Det var en trött man som gick upp klockan 05 i morse.

blablahblah!?

Inget vettig att rapportera. Tänkte hänga med min vän Skåne-Anna idag. Ska det vara bindestreck där? Vad säger L8 eller Simme? Jag och Skåne Anna (provar utan också) ska i alla fall promenera, fika och köpa nikotinplåster till mig. Så chansen för lite galna inlägg är stor de kommande dagarna. Nu sak nikotinet kickas ut ur min kropp. Men nikotinplåstret får sitta på i några dagar så jag inte tar död på någon.

Vad ska ni göra idag mina Kära?

Flickan på bilden har inget med inlägget att göra. Hon är förmodligen mycket roligare än jag och vill säkert inte förknippas med en sådan här beige dag.


4 kommentarer:

  1. Är det en flicka? Ser ut som en alternativ pojk.

    SvaraRadera
  2. Tycker du? Nä, det är nog en pojke. Eller nåt..:)
    Godmorgon söta K!

    SvaraRadera
  3. Åhh, hejja dig!
    (Det ska vara bindestreck, särskrivningar är för jänkare! :) )
    L8

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.