måndag 12 april 2010

No Baby On Board




Nej. Planerar inga bebisar. Jag planerar att slippa vara skengravid varje månad, slippa gå med brösten i händerna för att dem känns som stenar och kanske tom gå ner några kilon i vikt.

Sen planerar jag att gå tillbaka till den ljuva tonåren och krångla med kondomer när det hettar till och vi ska knulla lite. Som om jag använde kondomer i tonåren liksom. Men nu ska spiralhelvetet ut i alla fall och ansvarsfulla som vi är så ska vi beställa hem en låda med 100 st kondomer.

Känner jag Mannen rätt kommer han hålla reda på min ägglossning och dra på dubbla kondomer. Han är så rädd för att vi ska bli gravid. Så rädd att jag nästan börjar mensa i pulverform. Man kan nog bli mindre fertil av en Man som upprepar "jag vill inte ha ett till barn" en så där 10000 gånger va?

Hur som helst.

Det är en process. Tanken att det inte blir några mer barn. Men skälen till att stänga butiken är rätt många. Jag är snart 36, Tronarvingen är 17 år och jag har alltså varit mamma sedan jag var 18 år gammal.

I alla fulla fall. Skiten ska ut.


4 kommentarer:

  1. Hmmm...visste inte att spiralen ställde till d-kupetuttar.
    Då tror jag att jag ska plocka ut min, jag med. Jag behöver ju inte ens tänka på kondom eftersom jag inte rullar runt i någon sänghalm längre.
    Sucka sucka.

    SvaraRadera
  2. jåååå mera bäbis!!! jag vill mysa med bäbis!

    SvaraRadera
  3. Vet de med siliconbröst om detta?
    Jag lär mig något nytt varje gång jag besöker dig J. :-)

    SvaraRadera
  4. skengravid varje månad låter gött!

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.