söndag 11 april 2010

Bowling och Barcelona då..






Bästa helgen på länge.
Min fantastiska förstfödda har fyllt år så lördagen handlade helt och hållet och bowling, fet och onyttig mat och El Clasico.
Det har varit perfekt. Långa frukostar, mycket skratt och mycket kärlek. Jag älskar helgerna. Det som saknas är Den Minsta, som kommer hem i kväll. I morse när jag och Mannen åt frukost slog det mig att inget kan vara bättre än så här. Våra barn är friska, vi är förälskade, solen skiner, Tronarvingen har haft ett leende på läpparna hela helgen och det enda vi måste göra i dag är byta däcken på Mannens fula Thunderbird.
Nu ska jag göra Mannen sällskap i duschen.

Bästa helgen. Fan vad jag är lycklig i dag.

4 kommentarer:

  1. Så glad jag blir när jag läser hur gott du mår.
    För det är ju så livet är - gott. Ofta!
    Och kloka människor som du kan påminna sig själv och andra om att det finns hur mycket som helst att vara tacksam över.
    Tack för att jag fick läsa! Behövde lite kvitter i min röra.

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.