lördag 17 april 2010

En sådan menlös dag då..


Jobbat hela dan, krattat halva min bakgård, druckit alldeles för mycket kaffe och det bränns bakom mina ögonlock. En trött kvinna. Kvällen har spenderats i soffan med minstingen och Harry Potter. Ljuvligt. Saknar en vän i norr vars son fyller år i dag. Saknar Mannen fast han trasslade till mitt hår senast på fredags morgonen.

Jag mår rätt bra i dag. Förutom att den där äckliga knölen i bröstet kommit tillbaka. Jag skulle länka men inlägget ligger i adressen jag stängde för att det finns andra äckliga knölar som vägrar hålla sig borta. Det är också därför jag haft kommentarsgranskning ett par dagar.
Knölen var ofarlig redan då när jag skrev om det i inlägget i bloggen jag inte kan länka till men fy fan vad tröttsamt. Hallå?? ETs mamma ringde och vill ha tillbaka den där utomjordingen du har i bröstet liksom!

Annars då?
Jo. Jag känner mig jävligt tråkig, inspirationslös och.. tråkig. Läser era bloggar och undrar vart min förmåga att skriva så det glöder tagit vägen. Eller om jag någonsin haft den? För just nu platsar min sörja mest i veckorevyns frågespalt för fjortisar. Blahaa blahaa blahaa...!

Jävligt frustrerande! Särskilt med tanke på att det fullkomligt bubblar av tankar, funderingar och analyser i mig just nu. Om livet, kärleken, bloggar skrivna av fjortisar med för stora bröst, förnekelse och dess förödande konsekvenser,medberoende brudar som dras till alkade skitstövlar och hur sorgligt det är när någon man tycker om upprepar beteenden som är skadliga för henne. Funderingar. Åsikter.
Massa saker. Viktiga saker. Roliga och jävligt tuffa saker!

Men neeeejdåååå... Ut kommer blahaa blahaa blahaa...!



2 kommentarer:

  1. Jag läser gärna blahaa blahaa, speciellt andras!

    SvaraRadera
  2. If you can't make it, fake it! (funkar fint för mig.)

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.