lördag 24 april 2010

Goder morgon



Godmorgon världen! Klockan 07 tjöt Mannens mobillarm igång och naturligtvis vaknade jag medan han muttrade lite och vände sig om. I hopp om lite morgonsex kröp jag nära nära och blåste lite i örat. Fråga mig inte varför det kändes som en fin ide klockan 07 och jag var trött.

Men nej då. Mannen vaknade med morgonhumöret från helvetet och surade hela vägen ut genom dörren. Han får fan skylla sig själv som jobbar som ett djur hela veckorna och ändå tar på sig ett extrajobb.
Nu är i alla fall jag vaken! Tjoohoo! Kaffet har redan kallnat, huset är tomt. Liten sover hos bästisen och Tronarvingen ligger helt väntat och sover.

vad-ska-man-hitta-på?

Om vi utgår från detta trista inlägg så lär resten av dagen bli minst lika beige. Inga äventyr idag inte.

Jo föresten! Det här med barn. Mannen vill ju INTE ha barn. Hur skulle det vara om jag skaffade ett barn ändå? Genom t ex inseminering? Då "slipper" ju han eftersom bebisen biologiskt skulle vara min? Sug på den en stund ni.


Tjing!


2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha! Jag kan komma på några saker med att skaffa bebis som de som har äldre ungar verkar ha förträngt på något sätt?
    Min bror lånade min äldsta en gång 3 dagar när hans sambo (och äldsta dotter som var typ 13 år då) började prata om utökning av familjen.
    Efter 2 dagar fick jag åka och hämta min då 3 åriga son då hans familj börjat att prata om att sterilisera honom.

    SvaraRadera
  2. Suger för fullt:)
    Nja, nå, jo och äh....vad ska jag svara.
    Att du ju såklart kan skaffa din egna bebis, det kan du ju. Men hur mycket vill du ha Mannen med i båten?
    Eller längtar du efter familj? Med honom?

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.