torsdag 15 april 2010

Andas lite..

Känns bättre idag. Mannen var här i går och så fort han klev innanför dörren rann ilskan över allt "jävla jävulskap och jävla skit" av mig. När lillen somnat kröp vi ner i sängen, kramades och pratade om Gotland. Mannen har bokat en liten weekend-resa dit. Bara vi två, hotellfrukost och en massa massa...sömn. Eller hur??!!

Nu ska jag ta en lång promenad och njuta av min lediga dag.


Föresten. Jag vet att jag är urkass på att kommentera. Jag får urdåligt samvete för mina trognaste läsare och Kära lämna små fina spår efter sig. Men jag läser! Läser, skrattar, blir arg med er och funderar på hur ni har det. Vet inte varför jag inte får ner en kommentar lite oftare. Ska skärpa mig. Kanske. Äh, jag lovar inget.


Puss på er mina Kära!!


2 kommentarer:

Välkommen tillbaka söta du.