torsdag 22 april 2010

Å så kan man fika med en av de finaste..



Fikade med I´ma i går. Hon har bott här i ett år och är redan så där tjenis med personalen på Muggen som man blir om man bott någonstans hela livet. Sådan är hon. Tjenis med folk. Hon känner alla. Berta på Medis och coola Max på hippa klubben. Min fina vän som jag känt sedan hon var en liten skit med rastaflätor. En hiphop-tjej som helst plötsligt blivit en Rocker. En brådmogen tonåring som växte upp och blev kvinna mitt framför ögonen på mig. Bara så där! Lite som en lillasyster.En lillasyster man tittar lite strängt i ögonen ibland när hon är heeeelt crazy och gör sådant jag aaaldrig skulle göra! Och sen skrattar vi lite åt det faktum att hon kallas för "**** från gärdet" i någons telefonbok och jag utmanar henne att göra en Facebook-cup.
Läs mer här!
Sen kom jag ju hem också och såg hockey med Mannen och fick ligga mega-mycket. Men om det kan ni inte läsa hos I´ma. Sånt får man inte prata om med henne. Hon fixar liksom inte att MamaJ har sex. Hon säger att det är som att höra att hennes föräldrar har sex och det vill man ju inte..Iiiiuuuhhhhh!

Hur som helst.
Det var härligt att träffa dig Smulan. Jag älskar dig massor! Massor massor massor!!


1 kommentar:

  1. men right back at ya liksom!! kärlek å vi tjohoo!

    och hallå hur skevt å skogshuggaraktigt ser inte mitt pekfinger ut då? holla!

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.