torsdag 8 april 2010

Lite kakor, lite Facebook och lite jobb då..




I dag var det en herre som skrev till mig på Facebook.
Han undrade vart "bäste Storm" tagit vägen.

Men hallå vad smickrande. Blev genast oerhört uppblåst och såg hur Kisse slickar mina fötter i hopp om att få vara med i mitt gäng.
Eller hur..?

I alla fall så skickade jag adressen hit eftersom jag är självklart vill behålla de få men naggande goda läsare jag har!

Jag är ju lite hemlig. Och tänker ibland att man kanske borde kommentera järnet och på så sätt få nya läsare. Men jag är lite lat. Vad säger ni? Ni kanske kan rekommendera, länka lite och agera pr-maskin?

Eller är det att hora?

Hur som helst. Jag är glad för er som läser. Massa glad. Och det där jobbet som jag var och pratade om idag känns så där alldeles lagom tråkigt, vanligt, underbetalt och allmänt blaha blaha.. Men jag vill nog ändå prova för jag vill nog ha ett alldeles vanligt och trist blaha-jobb just nu.

Kakorna på bilden har ingen som helst relevans med texten ni just läst. Dem är bara söta.










6 kommentarer:

  1. Men så hemlig kan du väl knappast vara? Tänkte mest på att du va på tv för ett tag sedan. Vad tycker dina anhöriga, barn, partner osv om att du bloggar? Vårhälsning från Skåne!

    SvaraRadera
  2. Varför bytte du adress då?

    SvaraRadera
  3. Jo jag sa "lite hemlig" Vilket betyder att jag inte vill ställa dörren på vid gavel med mitt för och efternamn. En gräns jag själv måste få välja och en gräns som någon i den här fiskdammen vi kallar bloggar gick över.

    Den nya adressen är roligare och enklare.

    Min familj mina vänner vet inte att jag bloggar. Eller en del vet och läser och en del vet men frågar inte. Och OM dem hittar/hittat hit så har jag inga problem med det.

    SvaraRadera
  4. Undrade mer om dem skulle ha problem med det. Antar att du inte har det eftersom du nu har valt att blogga.

    SvaraRadera
  5. Ja, här har man frenetiskt försökt att leta upp dig efter att den gamla bloggen försvann. Höll på att bli lagom tokig där ett tag..

    Men nu är jag här och du ska ge fan i att skaka av mig igen! :)

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.