lördag 3 april 2010

Åååå så!



Å så jobbade jag från 14.30 igår till 08.00 idag och tillbaka klockan 13.30 idag å så var det årets segaste dag och jag bara äter för jag vill egentligen ta en snus eller något med nikotin i för dessa skitplåster hjälper inte hela vägen.

Å så kl 21.00 fick jag till slut åka hem efter att ha jobbat alldeles för många timmar på ett dygn. Imorgon ska jag sova och låta bli att ta reda på om man kan suga på nikotinplåster och få en större effekt?

Å så blev jag helt nojig när jag stod vid min port och letade efter nycklarna in för ibland tror jag att det åker omkring människor i bilar och bara väntar på att få skjuta någon. Drive by liksom.

Å i morse kom Mannens mamma förbi och skulle hämta sitt barnbarn och jag sa att hon gärna får komma förbi fler gånger för jag tycker att det är märkligt att vi träffats två gånger på ett år. Hon skrattade till lite ungefär som "hehe eller hur??" Jag fattar inte vad den kvinnan går på och nu ger jag upp. Svärmödrar borde förbjudas.

Å nu är jag så trött att jag snart ser små grisar med vingar flyga omkring.

Dags att sova kanske?

1 kommentar:

Välkommen tillbaka söta du.