torsdag 30 september 2010

Åååå hon fejjar!

Så målar jag och spacklar jag och målar lite till och lagar och fixar och är årets hantverkare..

Hmmm... Känns igen! Gjorde inte jag det här för ungefär 1 år sedan? Jag hatar att flytta. Jag hatar att flytta in i en lägenhet som behöver målas. Jag hatar att jag inte kan titta på en fläckig vägg och tänka: "Äh what a fuck! Lite skit i hörnen har ingen dött av"

Jag undrar. Är 2500 kr mycket för att få mitt kök omålat? Det är litet. En och en halv liten vägg, skåp på insidan och utsidan, lister, tak och ja.. allt. Är det ett bra pris? Jag behöver veta NU!

Mina Kära. Jag är trött. Och lite kåt. Bara-så-ni-vet.


Jajja.. Det får inte bli en inredningsblogg liksom.

2 kommentarer:

  1. Uppdämd kretivitet är min diagnos:)

    SvaraRadera
  2. Omålat? Du menar målat va? 2500:- är ungefär mtrl-kostnad + 6 timmars jobb. Det låter ok. Taket skall väl grundas minst 2ggr och färdigmålas en gång. Kom ihåg att tar du det vitt så får du dra av ROT-avdraget. Det lönar sig inte med svartjobb idag.

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.