fredag 8 oktober 2010




Träffade Honom idag. Helt oväntat. Som ett slag i magen. Min vän N tog mig snabbt därifrån körde hem mig och lät mig ha "my big feeling" Hon strök mig på ryggen medan jag stod framåtböjd i en port på Söder och försökte andas. Sen grät jag och skrek lite.

Helt plötsligt känns min nya fina lägenhet tom kall enslig och ensam. Jag hatar den här känslan. Jag hatar den! Jag älskar honom så jävla helvetes mycket och det gör mig så FÖRBANNAD!!

Förbannad för att han var uppklädd till tänderna och redo för en kväll på stan. Förbannad för att han skrattade. Förbannad för att han inte så ledsen ut. Förbannad för att jag trodde att jag klarade av det här så bra.


Nu får någon komma hit och ta hand om mig!


1 kommentar:

  1. Åh, nej!
    Precis vad du inte behöver just nu!
    Starka, duktiga, kompetenta Stormen, håll ut!
    För det du vet är rätt och det du vet finns framför dig!
    Styrka vännen, styrka!

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.