tisdag 30 mars 2010

Å SÅ DENNA JÄVLA VÄNTAN!!




Två timmar innan vi skulle få domen meddelar dem att det är framskjutet pga hög arbetsbelastning. Så nu måste vi vänta i två veckor till!! Jag blir fan galen av det här. Vi har hållit på i snart två år.
Jag har inte kunnat äta på två dagar, somnade sent som fan igår och har berättat för lillen vad som väntar. Idag känner jag mig svimmfärdig och lillen blir så klart förvirrad. Men han tar det förvånansvärt bra.

Men jag? Jag vill bara lägga mig ner och dra täcket över huvudet. Och sedan ligga så i några månader. Jag blir galen!

Inte en bra dag. Inte alls.

5 kommentarer:

  1. Kram!
    Förstår frustrationen!
    Glöm inte att andas.

    SvaraRadera
  2. Det är helt sanslöst att de kan vara så nonchalanta med människors liv! Men jag fortsätter så klart att hålla tummarna.

    SvaraRadera
  3. Onödigt. Förstår att sånt är jobbigt.

    SvaraRadera
  4. Känner med.
    Det finns så mycket man kan ta och hantera för egen del, men när det gäller just sitt barn så finns det primitiva instinkter som skriker inuti av smärta och sorg om man inte lyckas trygga och skydda så som man önskar göra. För oavsett allt annat så vill man att barnet alltid skall känna sig tryggt och ha kärlek och omtanke.
    Jag hoppas av hela mitt jag att det snart blir så!

    Varmaste kramar till dig!

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.