måndag 29 mars 2010

Imrogon

I morgon tisdag exakt klockan 14.00 kommer beslutet, domen.

Ett och ett halvt års tvistande, utredande är snart slut. När det är så här nära vill jag bara stanna tiden och skjuta det framför mig. Jag är rädd. Rädd, trasig och helt utmattad.
Två timmar efter beslutet kommit ska jag sätta min fina son på planet norrut till sin pappa. En sedan tidigare planerad semester.

Min advokat har fått stå ut med mina samtal idag. Fast det är inget vi kan göra nu. Nu är det bara att vänta...

Skulle behöva en massa extra energi och optimism nu. Och väldigt mycket kärlek.

Jag skriver i morgon kväll.

Ha en fin kväll mina Kära. Jag fäller ihop paraplyet för idag.

4 kommentarer:

  1. Fina Stormen.
    Massvis med kärlek och energi. Känner du?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Som sagt - det blir bra! Tack för rökpaus med go-snack!

    Kan ju inte låta bli att svara på din lilla enkät också, även om du nog nästan har mer koll på mig än vad jag själv har :D.

    Jag är just i färd med att ta reda på vem jag är. Som bäst! ...kan man nog säga. Men - en kärleksfull, nyfiken, frustrerad, lurad, glad, rolig, otålig hmmm, blir långt men ändå, kvinna :).

    Jag är snart ett halv sekel gammal (ligger tyngd i det sättat att utrycka sig. Erfarenhet och klokskap???). Moahaha

    Jag bor två våningar över dig, vilket jag är väldans glad över!

    Jag har tre barn/män och är stolt som en höna över alla tre. (like you sweety!)

    Jobbar med...mig själv! Som fan! Och skaffar inkomst på ett sätt jag vill ändra.

    Jag grät under senaste delningen med mannen och jo, jag är lycklig. Över att leva, över att känna att jag inte bara överlever längre, över att jag inte svälter, över att jag har tak över huvudet, över att jag har tre ljuvliga grabbar, över att jag har en tillfrisknande man, över att jag har så fina vänner. Typ. Så!

    Jag t-y-c-k-e-r att ordet lycka fått allt för för mycket styrka. Alldeles för få vågar vågar säga sig vara lyckliga, eller ens känna efter...

    Ses och hörs när som helst :)
    Puss
    L8

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.