tisdag 12 juli 2011

Vilken jävla skitdag!


Jag, Mannen och 10 vänner åkte ut till skärgården hela dan. Bestämt sedan länge. Inte läge att dra sig ur bara för att man vaknade på fel sida av polcirkeln.
Så där satt jag på en klippa som klippt ur en resetidning omgiven av helt underbara vänner med solen i ansiktet. Som fan själv i paradiset. Arg på Mannen (för en skitsak kan tilläggas), ledsen för att jag var arg och besviken på mig själv.

Nu har vi i alla fall rensat luften ordentligt. Som vanligt så är det alltid något annat som ligger och trycker när jag ilsknar till över skitsaker. Det fick jag ur mig nu. Men eftersmaken är hemsk.

Ja ja. Gå och lägg dig Stormen.

Vi ses om några dagar. Jag ska ut och resa lite. Och tänker inte släpa med mig varken ordförråd eller dator.

semester!

3 kommentarer:

  1. Komma tbx hit, snart?
    Snälla!

    SvaraRadera
  2. Nämen!?
    Nu får du allt lov att packa dig in här igen och sprida lite visa ord omkring dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Att hålla sig ifrån bloggen kan vara gött ibland. Det finns få saker som irriterar mig så mycket som just att vara irriterad och grinig fast jag egentligen inte har fog för det!

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.