fredag 28 maj 2010

vill inte att ni ska glömma bort mig helt inlägg



Funderar lite på det där med skam. Vilket fult ord. Vilken hemsk känsla.

Kanske ska skriva lite om det någon dag. Själv är jag i stort sett helt skamlös numera. Jag har kastat min skam åt helvete och där kan den ruttna medan jag lever livet. Ibland kryper den upp ur hålan och suger tag i mig. Men för det mesta lyckas jag slita bort den igen. Bort med skammen!
Men nu är det fredag och Miss Skamlös ska se film med Mannen i riktig Svennebanan stil.
Tänker för övrigt också skriva lite om hur det är att vara ett sk Vuxet Barn snart. Känns viktigt och ständigt aktuellt för mig och många med mig.
Trevlig helg mina kära!


5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så var bloggranskningen borta. Typiskt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta mer. Jag väljer att skratta.

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg påre själv goa granne! :)

    L8

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.