onsdag 26 maj 2010

Har man inge kul att säga håller man tyst eller?



Ska snart åka till Arlanda för att en än gång sätta Minstingen på flyget hem till pappa. Han stannar tills på söndag. Vad han längtar!

I övrigt verkar det bli en lugn och skön vecka. Jag har fått lön. Min nya månadslön och lönen från mina timvikariat förra månaden. Behöver jag säga att det är helt jävla underbart med lite stålar?!
Så nu är alla räkningar betalda för en lång tid framöver och sparkontot ekar inte längre tomt. Det har stått på 51 kr rätt länge nu.

I kväll ska jag och Mannen ägna oss åt lite vuxenlekar. Eller nej.. vi ska ägna oss åt MYCKET vuxenlekar. Här ska liggas för bövelen! Inte för att vi inte gör det annars också men.. jajja ni med barn hajjar.

Inget mer idag. Det var allt.

Puss!

3 kommentarer:

Välkommen tillbaka söta du.