söndag 29 maj 2011

Mors mors!

Sitter på jobbet den här regniga söndagen. Lyckades äntligen få blogger att funka i mobilen. Det har inte funnits.någon som helst tid att sitta vid datorn dom senaste veckorna. Men nu är vi inflyttade ihopflyttade och sambos på riktigt. Han hylla i badrummet, mina korgar i garderoben, M,s loftsäng på ena sidan av sovrummet och bonusbaby's nallar i lådor på hans sida. Djurgårdsmärken som smyger dog in bland det stilrena.. Den bästa känslan. Mannen är hemma med barnen. Herregud vad underbart.

Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

  1. Länge leve Stormen och hennes inflyttade man!
    :)

    SvaraRadera
  2. jag är glad att du är tillbaka med dina texter...du vet inte men jag har läst din blogg när du väl slutade skriva...den har inspirerat mig mycket och jag orkade starta en egen. glad att du skriver igen....

    SvaraRadera
  3. Men!!! Kom hit snart igen! Saknar dina inlägg.
    Kram

    SvaraRadera

Välkommen tillbaka söta du.